Saturday, March 31, 2012

karir dan sejarah castrol oil



Charles Ceria Wakefield penemu Castrol adalah sebagai seorang pengusaha terbesar dan ekspresif.

Pada tahun ketika ia telah tiga puluh sembilan ia meninggalkan kerjaya di Oil Vacuum untuk memulakan sebuah usaha kecil inovatif di Cheapside di London mempromosikan lubes direka untuk kereta api dan mesin besar. Charles telah individu yang meyakinkan yang boleh mengartikulasikan sebuah gambar jelas dan lapan bekas rakan kerja menemaninya ke syarikat baru.

Pada awal abad baru Wakefield telah keingintahuan peribadi tentang dua alat-alat inovatif sporty bermotor - kereta dan pesawat. Syarikat mula menghasilkan pelinciran disesuaikan untuk motor-motor yang inovatif yang biasanya diperlukan minyak yang meler cukup untuk bekerja dari sejuk di start-up dan cukup berat untuk terus melakukan pada rentang suhu yang sangat tinggi.

Wakefield saintis mendapati bahawa meletakkan saiz minyak jarak minyak nabati yang terdiri dari biji jarak bekerja secara berkesan. Mereka menamakan produk Castrol.

Setelah membantu merintis gaya baru tanda oli mesin selanjutnya CC Wakefield mengembangkan cara baru untuk mendapatkan pelanggan untuk dicatat item. Dalam Sponsor pendek. Nama syarikat Castrol muncul di sepanduk serta bendera di perlawanan sangat kompetitif avaiation perlumbaan kereta dan pada usaha driver kompetitif untuk mengalahkan rekod kelajuan.

Setiap kali acara yang ditaja Castrol menang digembar-gemburkan iklan kemuliaan menyebutkan bagaimana pemenang telah dicapai dengan menggunakan Castrol. Tanah rekod dunia kelajuan dipukul dua puluh tiga kali dalam sembilan belas dua puluhan dan-an di antaranya menggunakan Castrol dalam mesin.

Wakefield dilanjutkan produk semakin menguntungkan syarikat line untuk menambah minyak ditujukan terutama untuk motor pengilang kereta yang unik.

Pada tahun nama oli motor semua tapi melampaui itu lebih besar-daripada-kehidupan pemilik syarikat. CC Wakefield dan Syarikat perlahan-lahan menjadi hanya Castrol Ltd Sementara itu penyelidik syarikat yang pernah menyiasat lebih jauh ke dalam kerumitan pelincir mesin. Sebuah negara-of-the-art pusat penyelidikan bermula di Bracknell Inggeris.

Setelah itu pada tahun Syarikat Minyak Burmah Castrol diperoleh. Minyak Burmah diragukan lagi salah satu organisasi tertua Inggeris pernah berkesan dimiliki dan dikendalikan syarikat yang menjadi Bapak sebelum menjual majoriti memegang kepada kerajaan Inggeris pada awal Perang Dunia I.

Begitu Castrol GTX dilancarkan pada tahun pengakuan datang dari pakar pengendara dan sebaliknya Castrol produk yang dijual di stesen perkhidmatan dan juga garasi lebih dari seratus empat puluh lokasi antarabangsa. Seperti pemandu yang disokong penjualan produk Castrol mempunyai momentum. Pada tahun London untuk reli Mexico dari dua puluh tiga pemandu akhirnya menjadi digris oleh Castrol.

Burmah Minyak pada umumnya bernasib kurang baik. Situasi minyak global tahun-an yang dihantar syarikat ke dalam kewangan terjun bebas. Bank of England ditebus keluar namun hanya dalam pertukaran untuk saham syarikat yang tersisa di Bp.

Tanda membuka cawangan baru di seluruh dunia pada tahun lapan puluhan isyarat pemulihan kewangan Burmah Oil dan Castrol meneruskan untuk menciptakan revolusi produk baru misalnya Castrol GTX Magnatec dan Castrol SLX.

Pada tahun Burmah Castrol Minyak dan menjadi sebahagian daripada kumpulan BP. Perniagaan Burmah Oil terlipat ke dalam kelompok sementara Castrol terus untuk melumasi mesin di bawah nama sendiri widley mereka diketahui.

Incoming search terms:

oli mesin castrol
produk castrol
sejarah castrol oil
Siapa nama penemu oli mesin


.

Related Post



0 comments:

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes