Thursday, April 5, 2012

pembiayaan kredit motor bunga nol persen



Sampai Hari Buruh anda boleh membeli kenderaan Ford dengan sifar peratus untuk pembiayaan tujuh puluh dua bulan. Ini adalah bahagian utama dari berita bahawa Ford Motor Company mengumumkan hanya sangat baru-baru ini kepada masyarakat automotif dan industri otomotif. Terutama langkah ini dilakukan agar menjual apa-apa model kenderaan Ford yang tinggal dan dalam proses memberi jalan untuk baris Ford sampai.

Jika anda belum mendengar Ford Motor Company telah menderita selama beberapa bulan ini kerana jualan yang rendah dan menurun. Selain itu syarikat juga menderita kerugian dana kerana mereka telah baru-baru ini dihantar pengeluaran besar kenderaan beberapa model Ford yang ditemui keluar menjadi terdedah kepada kebakaran awal. Tentu saja dengan itu syarikat akan perlu membayar wang dalam jumlah yang besar sehingga untuk menukar bahagian-bahagian yang terkena seperti bahagian Ford Granada serta menghabiskan wang pada orang yang akan melakukan penggantian dan ujian kenderaan yang ditarik kembali.

Pada hujung yang ahli dalam industri automotif Paul Taylor kepala ekonomi dari Automobile Dealer Association Nasional atau NADA mempunyai analisis sendiri situasi. Dia menjelaskan Setelah penjualan panas musim panas dan sederhana mengharapkan kelajuan lebih panas jualan di Big Tiga lori didorong oleh insentif dan beberapa peningkatan penempatan armada. Dan ini adalah apa Ford lakukan.

Incoming search terms:

pembiayaan beli motor bekas
jual motor 0 persen
kredit nol persen
motor kredit nol persen 2012
pembiayaan kredit motor bekas
pembiayaan kredit motor second
pusat jual beli motor bekas kredit


.

Related Post



0 comments:

Post a Comment

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes